Ryggont - igen

Skrivet den: 2009-08-10, Klockan: 01:09:30,
ÅÅÅH min rygg gör ont igen.
Ni som har problem med ryggen vet hur det är - hemskt. Känns ju superkul att man har pansionärsproblem vid 16 års ålder. Verkligen.

Ska försöka kurera den med salva och spikmatta och sömn iallafall!....efter att jag röjt upp lite i mitt rum. haha.
Bombnedslag.se
Inga mer ord behövs. Jag fattar inte. Jag är verkligen kung på att stöka.

Btw. Min familj har kommit hem också. Jätte....kul. Vetni, jag ska inte uttala mig mer om det. Det hade liksom blivit för deprimerande tror jag.

Nu ska jag sluta skriva en massa strunt känner jag, och kanske lägga in en bild också...eller nä det får bli i ett nytt inlägg, för bilden har ingenting att göra med något. Hittade den just :)

Kommentarer
Postat av: sofia

haha då kan vi vara kung och drottning på att kunna stöka ner!!



jag har sepe ont i ryggen jag också, måste göra övningar som jag inte alls kommer ihåg att göra... vilket bara gör det värre. men omg spik matta? gör de inte ont?

2009-08-11 @ 18:30:21
URL: http://simpleheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0