USA

Skrivet den: 2009-08-31, Klockan: 16:18:40,
Ja, ni kanske redan vet ? Men USA, dit ska jag iallafall på höstlovet. Allting är bokat och så, åååååh vad jag längtar! Åker med Axel och hans familj. Jises, jag - i USA!

Är så glad över att mamma och pappa sa ja, direkt jag frågade. Är så himla himla glad att jag får och kan åka! Lite surt lär det bli att hålla på pengarna ... jag har helt 8000 kr på kortet, så mycket har jag  a-l-d-r-i-g  haft, men de måste sparas som sagt, och jag måste ta ladigt 7 skoldagar, så blir minst sagt mycket att jobba innan.
Men det är värt det, det är det verkligen!


Kan visa vart vi ska också. Port Charlotte. Gud, tänk er ändå. Vilket höstlov det kommer bli, inte direkt ett kallt blåsigt som man är van vid!





Var bara tvungen att dela med mig av det, nu ska jag dammsuga innan maten, pussstjing! <3

Kommentarer
Postat av: rebecca

sv: ja tydligen hade vi det! fy vad surt att gå till skolan FÖR EN LEKTION?

2009-08-31 @ 17:36:41
URL: http://rebeccaloaendh.blogg.se/
Postat av: I.j

Åh va kul :D

2009-08-31 @ 23:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0