Toppen toppen! + lite mindre toppen

Skrivet den: 2009-08-07, Klockan: 17:27:21,
Det är verkligen toppen att vara ensam hemma! Toppen toppen toppen!
Axel sov här och tur var nog det, jag hade nog lyckats skrämma ihjäl mig själv annars, haha. Jag fick inte ens mardrömmar! (Vilket jag har jämt nu för tiden. Gråter gör jag också. Känner mig helt förstörd på grund av....ingenting. Läste nått på rebeccas blogg om att p-pillrena spökade till det för henne lite så. Kan det vara så? För det hade ju vart en förklaring iallafall. Jag hoppas verligen det går över för det är sjukt jobbig, och inte bara för mig då.)

Nu är iallafall både sanne och Axel här. Nyss lyckades vi laga supergod mat också. Jag är faktiskt lite förvånad om jag ska vara ärlig! Hehe. Ikväll blir det nog massa film tittade, resten är oklart .
Ha det bra, puusspuss!

Kommentarer
Postat av: sofia

vad mys :o jaa om du precis börjat med p-piller ere som att gå igenom en fas i puberteten igen :s jag hade också mardrömmar och grät för ingenting och var rädd och allt... men de gick över sen när man använt de ett tag!

2009-08-07 @ 17:44:04
URL: http://simpleheart.blogg.se/
Postat av: sofia

sv:jaah den e så sjukt bra!!! kom ner till den 20 nov! då går vi på premiären tillsammans!! höhöhö

2009-08-07 @ 17:46:58
URL: http://simpleheart.blogg.se/
Postat av: rebecca

det är UTAN tvekan p-pillrerna, det är hemskt. jag bara gråter för ingenting, en liten tant p åjobbet sa att jag var söt och jag bölade. fast dom säger att det lugnar ner sig efter några månader :O

2009-08-10 @ 14:21:08
URL: http://rebeccaloaendh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0