Mobilbloggning från arlanda

Skrivet den: 2009-08-14, Klockan: 22:28:54,
Ja, tänkte testa på att mobil blogga. Ligger här på "rest and fly", meningen är väl att ja ska sova, men är jag trött? Nepp, inte ett dugg. Mobil larmet är ställt på 03.30, frågan är om jag för kommer hinna somna :s Lite spännande känns det att åka utomlands måste jag säga. :) Nu ska jag ta och läsa lite. Lånade en bok innan vi for, "being" heter den. Utlands semestrar är perfekta att läsa på. Det är förresten enda gången jag läser. Men tänk er, ligga där och steka på stranden med en bok i handen. Eh, haha fult det blev när det rimmade och allt. Godnatt ! <3

Kommentarer
Postat av: Emma Elisabeth!

Haha. Jag är så avundjuk på dig!!

Hoppas du får en härlig semester :*

2009-08-14 @ 23:31:07
URL: http://emmathelion.blogg.se/
Postat av: Michaela

hoppas du han sova några timmar iaf ! :) jag saknar dig, hjärtis! <33

2009-08-21 @ 16:14:03
URL: http://soniamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0