Mitt hus, atm

Skrivet den: 2009-08-31, Klockan: 19:09:38,
Shaaalala, jag har tråkigt. Tror jag ska ta och fixa lite i mitt nya .. hus nu, har ju som inget bättre för mig. Kan ju ta och visa er hur snyggt det är där ute nu faktiskt kom jag på. Usch och fy :




Föresten, tror jag lyckats glömma mitt puder i skolan. Faaaan hur gick det till? Brukar aldrig, aldrig ha med sånt till skolan, och det var bara av misstag nu också. bläää


Oj jäklar vad jag uppdaterar här helt plötsligt. Blev nästan jobbigt nu när jag kom på det. Men nu är det då sista för idag, så jag kan ju lika gärna säga godnatt nu då.
HAVE A NICE DAY!

Kommentarer
Postat av: sofia

WHAT HAR HON!!!! OMG!! BERÄTTA ALLT!!!! varför fick hon det? jag menar vart bor hon och bara sådär??? :O:O:

2009-08-31 @ 22:57:11
URL: http://simpleheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0