Magsmärtor :/

Skrivet den: 2009-08-25, Klockan: 22:15:56,
Jag har EXTREMA magsmärtor.

Känner för att bara gråta, det är verkligen så hemskt. Ont ont ont. Och inte har jag den blekaste vad det beror på heller. Men har knaprat lite piller nyss, så hoppas verkligen jag kommer kunna sova bra, för behöver min energi till imorgon!

Får verkligen hoppas det går över till imorgon, för hur bra kan det kännas att gå upp för ett berg i det här tillståndet? Nej precis - inte så skärskillt bra va.

Nåja, nu ska jag bara vänta in min sovkompis, sen blir det läggdags :)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Matilda Räty

Ahh, då är vi två om EXTREMA magsmärtor. =/

2009-08-26 @ 00:17:11
URL: http://retyftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0