Lite steeek äntligen! Tjoho!

Skrivet den: 2009-08-05, Klockan: 18:29:21,
Vaknade idag hos Axel av att mamma ringde och väckte mig (hon var inte på toppen humör, kan tilläggas). Vi åt frukost, och sen bar det av (efter mycket om och men, haha) till Poikkijärvi för att steeka och bada! Toppenväder var det, synd att kameran inte hade nå batteri, hade ju kanske vart kul att lägga upp någon bild då och då istället för att bara köra med en fet text. Det blir för jobbigt i längden. Bilder gör allt mycket bättre - så är det.
Haha, vad negativ jag låter. Förlåt mig!

Solen har iallafall tagit kål på mig, så tänkte na en powernap nu eller nått för ikväll är det pump som gäller. So long!

Kommentarer
Postat av: sofia

Jaah eller hur! men det kommer som sagt bli bättre som du säger. men du... -.- gissa vem de e som måste börja gå upp 5 på morgonen sen när skolan börjar?

2009-08-05 @ 20:43:51
URL: http://simpleheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0