Ledigdag

Skrivet den: 2009-08-25, Klockan: 16:03:34,
Gissa OM det var härligt att vara ledig idag?
Dagen började med att jag sov rätt länge, sedan ringde Sanne och jag vandrade ner till stan vart hon var, och sen blev det lunch buffé till frukost med Sanne, Pj och...förlåt, men 2 st jag inte minns namnet på :/
Senare fikade jag, Sanne och Axel på safari också. Jäklar vilken fet dag! Haha.

Anyways, ikväll blir det klättring - för första gången på gaaalet länge. Maj var det nog senast, och hur seriöst kan det har varit då. Inte särskillt seriöst, skulle jag tro.
Men jag längtar faktiskt verkligen till att få ta på mig klätterskorna igen, det gör jag!

Sedan blir det packning för hela slanten, för imorgon bär det av till Abisko/Björkliden för nv123. Kul! Ser faktiskt fram emot det. Övernattning och allt, så det är ju en del som ska packas...och tyvärr sen bäras över berget! Oh my, jag hoppas det inte är allt för långt :D

NUUUUU ska jag iväg och handla min lunch inför imorgon. Take care! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0