Klantarsel på hög nivå

Skrivet den: 2009-08-05, Klockan: 00:02:36,
Hade tänkt skriva någonting här, men det blev just ändrade planer så jag skippar det! Nu sa jag packa lite sen hoppa på cykeln och glida ner till Axel. Bra, för jag gillar inte att sova själv!
Kan ju tillägga (och jag vet, det här kommer låte sjukt konstigt och fel, fråga inte ens hur det gick till för jag vet inte) att jag tror jag lyckades få både en och två stickor när jag fixade i ny-rummet.
En i tummen och en i..rumpan typ. Eller ja det är mer låret, men vafan ändå! Hur-jävla-lyckas-man. Det är väl klantarsel på hög nivå om nått. Men det där rummet är farligt, det är ett som är säkert!

Godnatt med er!

Kommentarer
Postat av: I.j

Haha, ja det undrar jag också x) hur lyckades du!? ;P

2009-08-05 @ 17:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0