Hola España!

Skrivet den: 2009-08-14, Klockan: 14:28:52,
Jo, för om bara 5 timmar bär det av! Först till sthlm förstås, men om ca 15 h sitter jag på planet till Mallorca. Gissa OM det känns bra?!

Ååååh jag ska steka, dagarna i ända, och jag hoppas vädergudarna är på min sida hela kommande veckan! Gud så skönt det ska bli att verkligen få kopla av, inte behöva tänka på någonting annat än sola och bada. Jag riktigt längtar till värmen! Och kameran ska definitivt packas ner.

Men på tal om packning....så kanske jag borde sätta igång med den nu! Enda jag har packat hittils är 2 bikinisar (eh, det där lät inte helt rättskrivet va?). Egentligen är det väl det viktigaste, men hey, lite andra kläder och prylar lär ju behövas ändå, haha. Så det är nog dags att lägga på ett kol nu!!
Kommer antagligen inte heller skriva nått mer fören jag är tillbaka i stan igen, så ni får ta och ha det bra här i kalla Kiruna, och ta hand om er :)   Adios!


Kommentarer
Postat av: rebecca

sv: ahha, duuuuu, jag har inga pengar på mobilen ! :D

2009-08-14 @ 15:48:08
URL: http://rebeccaloaendh.blogg.se/
Postat av: Anonym

jadu, jag satt just och tänkte på dig hur härligt du måste ha där borta ! :) själv sitter jag här och håller på att frysa ihjäl, ;/ det är verkligen jäätte kallt, 11 grader ungefär -.-

puss på dig hjärtat! :) <3

2009-08-17 @ 16:54:30
Postat av: michaela

det var jag som skrev inlägget ovan :) det fick nått damp -.- ;)

2009-08-17 @ 16:56:14
URL: http://soniamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0