Haircuttt?

Skrivet den: 2009-08-30, Klockan: 00:35:13,
Hej! Tänkte man kanske kunde inleda ett insägg så också någon gång :)
Nu är jag hemmkommen igen, och trööött. Men jag väntar på att min telefon ringer innan jag börjar fixa mig för sängen hade jag tänkt.

Btw, skrev ett långt inlägg om hår för någon dag sedan,  men orkade inte publicera det och vet inte varför. Hur som helst var det bilder på alla mina olika frisyrer och färgningar jag haft, för jag behöver lite inspiration nu! Ska gå till ... ja vad det heter där vid systemet hade jag tänkt. 650 kr för klippning och flerstegsfärgning låter himla bra om ni frågar mig.

Mest är det färgen jag inte kan bestämma mig om. Men om inte annat ger jag dom fria händer, det brukar bli bra. Har ni förslag så får ni mer än gärna skicka en liten kommentar eller så! :)

byyyyye

Kommentarer
Postat av: rebecca

färgning OCH klippning för 650?!

2009-08-30 @ 12:31:51
URL: http://rebeccaloaendh.blogg.se/
Postat av: rebecca

sv: ooooooooooooooj, det ska jag lätt ha när jag får lön!

2009-08-30 @ 18:23:14
URL: http://rebeccaloaendh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0