Det var ju det där...

Skrivet den: 2009-08-22, Klockan: 21:39:44,

Jo, gymnasiet. Läste alldelens just på rebeccas blogg och det är som om hon läst mina tankar...
Gymnasiet.

Natur. Ja, när har jag egentligen velat gå det? Aldrig. Varför valde jag det egentligen? Inte en jävla aning. Ursäkta, men det är så sant det kan bli. Jag har sån ångest just nu, sån FET ångest. Även om jag fått så många ord om att " det kommer bli bra ska du se " ni vet...
Men ändå. Det kan inte sluta gnaga i hjärnan på mig. Var det inte estet jag ville gå?
Men på natur hamnar jag likväl, för att jag inte kunnat börja tänka ordentligt fören nu, ungefär. Det värsta av allt är ju att jag aldrig i livet kommer palla. No way, tyvärr.

Men vad gör man? Spola tillbaka tiden någon, snälla. Hjälp!

Åååååångest.


Kommentarer
Postat av: sofia

hahah... ugnen brukar jag också glömma!! de va drf jag skrev det (a)



hahaha tack!! jag älskar att ta sånna bilder :D men de där var nog första gången ja la ut sånna ^^ e lite feg för va folk kommer tro om en xd men man ska vara flummig höhö :D:D:D Jag måste träffa dig snaart! SERIÖST jag saknar dig :(

2009-08-22 @ 22:03:26
URL: http://simpleheart.blogg.se/
Postat av: Michaela

hojja, då är vi två som har ångest ;/ jag vill inte börja 9;an med alla nationella prov och det ... -.-

och du, du kommer klara natur hur bra som helst, jag bara vet det! och tänk, det är 3år, sen kan du söka in på nästan vad som helst istället för att lägga till massa ämnen, jag ska också söka in på natur! :) det är värt i slutändan, jag lovar! :) och har du klarat 3svåra år på högalid med tokiga lärare som bombar en med läxor och prov kommer du lätt klara hjampis, jag bara vet det! (: tro mig, det blir bra hjärtat! :) <3

2009-08-22 @ 22:54:48
URL: http://soniamichaela.blogg.se/
Postat av: Matilda Räty

Jag ringde iaf till hjampis nu i måndag och böt linje. :) Jag hade en sådan ÅNGEST och jag har det än, eftersom jag vet att jag inte bytte till rätt program.

2009-08-23 @ 00:40:36
URL: http://retyftw.blogg.se/
Postat av: Rebecca

du kan gå turism med mig föressten, det tycker jag!

2009-08-23 @ 14:40:12
URL: http://rebeccaloaendh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0