Arbetsdag

Skrivet den: 2009-08-30, Klockan: 18:29:53,
Jiiises, idag har jag jobbat! Nu har det äntligen blivit lite fart på arbetet i mitt nya rum...eller kanske borde jag säga hus, för det är ju vad det är! :D

Spaklat, slipat, putsat fönster, väggar, tak ... hoff det var lite slitet de! Hoppas på att jag ska kunna börja måla nu i veckan också, så nu i september kommer jag äntligen ha mitt nya rum .. hus. :)
Vet ni föresten hur jobbigt det är att spakla i taket? Kommer garanterat ha träningsverk i högerarmen imorn, but that's life. Allt gick ju smärtfritt iallafall, man kanske skulle ha chansat på bygg istället, blivit snickare, hehe!
Nä, skämt åtsido bara, ingen i sitt sinnes fulla bruk hade väl släppt mig med en såg i handen -.-

Nu i kväll blir det bara att mysa på och ta det lugnt. Grymt skönt att man slipper stiga upp så tidigt imon också. Vi börjar 10.35 om jag inte min fel, mihi!

Nu måste jag avrunda här, Sofie kommer strax förbi för att hämta sin tröja, och herregud jag måste ju leta upp den! Puuus och kraaam!

Kommentarer
Postat av: Emma Elisabeth!

Nåja, du är säkert duktiugare änn vad jag är på sånt...

2009-09-01 @ 14:14:18
URL: http://emmathelion.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0