29 augusti

Skrivet den: 2009-08-29, Klockan: 19:40:05,
Idag har det varit träning och barnvaktning som gällt, och snaaart snart ska jag pallra mig iväg till Sofie, som faktiskt fyller år idag! Fast vet ni? Ska försöka få skjuts...okej det är väl en ca500 m, men NI HAR INTE SETT MINA SKAVSÅR!
Herregud jag trodde såna läkte relativt fort... men icke sa nicke, lika uppskrapade och jävliga är dom. Klart man måste ställa upp på att skjutsa då? (A)

Skriver kanske mera senare, nu ska jag leta upp min väska bara innan jag far. Pussåhej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv ; Hej hjärtis :) förlåt för att jag har varit lite dålig på att svara på komentarer ;/ men angående "han med hängmage och kaffekoppen i handen" så tror jag att det är magnus du syftar på, är inte säker men :) han var otroligt bra lärare, så jävla typsikt -.- och ang simom som patrulledare så är det bra att det är tempo ;) haha , simon är cooool ! (;

2009-08-29 @ 22:02:50
Postat av: Michaela

här är vi dement ungefär, jag glömde rent ut sagt att skriva att det var jag som komenterade ! ;O skrämmande, hahah ;)

2009-08-29 @ 22:04:10
URL: http://soniamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0